fredag 24. februar 2012

Sweet Pea

Her er et kort jeg har laget i fargene grå og blå.
Motivet er fra Sweet Pea og det falt jeg pladask for, kjempenydelig!
Og så moro å fargelegge!

Motivet er fargelagt med distress ink refillers
på Langton extra smooth akvarellpapir, 300 g.
Camilla tipset om det akvarellarket i bloggen sin og dette måtte jeg selvfølgelig prøve.
Dette arket er mye glattere og finere enn det litt mere ruglete til Canson og jeg synes det ble lettere å fargelegge + at jeg har fått meg nye pensler til å male med (også viktig! :-)


 Alle ark er svertet med weathered wood.
Sommerfuglene er stanset ut med MS-punch
og fått på seg et par dråper med liquid pearls.

 Enkel innside med tekst fra NSS.

Kjempegøy med crackle paint!



Recipe
Size: 15x15 cm
Folding: Regular
Ink: Archival Ink- Jet Black, StazOn- Timber Brown,
Distress ink- Weathered wood
Stamp: Sweet Pea- Rachel Anderson´s Sunset
Sentiment: NSS
Medium: Distress ink, reinkers
Papers: Bazill- white and grey cardstock,
Langton (extra smooth grain satine) 300 g watercolorpaper,
Pattern paper- Maja design
Tools:  Spellbinders-petite classic oval large + scalloped,
MS punch- monarch butterfly, Word window punch
Embellishment: Kort&Godt flowers, Papirdesign- flowers, WOC- flower,
Tim Holtz- filmstrip, charm
Other: Crackle paint picket fence, Liquid pearls white opal



Deltar i disse utfordringene
Sketchy Colors- Grå og blå
Die-Ing For A Challenge- Anything Goes



Ha en flott helg!
Klem, June

9 kommentarer:

  1. Nydelig kort.
    Fantastisk flott fargelagt motiv.. Lekre detaljer...
    Takk for at du er med på fargeutfordringen til SC denne uken...
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  2. For et flott motiv, og som alltid lekkert fargelagt! Du har pyntet aldeles nydelig med blomster og sommerfugler, filmstripen passet også veldig godt til :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  3. Nok et flott kort June, flotte farger.

    SvarSlett
  4. Så nydeligt kort, flott pyntet, nydeligt motiv som er lekkert fargelagt, takk for at du deltar hos Stamptacular Sunday denne uken

    Klem Winnie DT

    SvarSlett
  5. Such a Beautiful card thank you for playing out sketch at Sketch Saturday!xx

    SvarSlett
  6. Just Beautiful! Thanks so much for joining in at Stamptacular Sunday this week
    Hugs Julie P

    SvarSlett
  7. Å, for et nydelig og forseggjort kort!

    Klem, Kari

    SvarSlett
  8. Hei June
    Du spurte hvilket designpapir jeg har brukt på kortet mitt. Det bakerste arket er fra en paperpad fra Panduro. Det står ikke hva heftet heter, men det er bilde av noen ark med fugler og anemoner på fremsiden. Det er mange fine ark med mye mønster på, og jeg har brukt det som vel egentlig er baksiden av arket. Det helt lyse arket er fra en paperpad fra DCWV "The french country stack". Begge er kjøpt på Panduro.
    Klem, Jorunn :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på.