søndag 19. februar 2012

Herrekort

Her om dagen var jeg på koslig besøk hos Inger Marie
Vi fant ut at vi skulle lage kaffifilterposekort, noe IM har laget før.
Kjempespennede å prøve noe nytt!

Utgangspunktet var to kaffifiltre som ble brunet med
vintage photo og walnut stain.
Deretter pyntet med bazill og mønsterark fra Pion- Till Far.
Jeg har dekorert med charm (hatt), sikkerhetsnål, filmstripe,
knapper, blomster og TH- adage ticket.

 Innsiden med klippark fra Pion.

 Tekst fra NSS.


 Tagene som lå gjemt i kaffifiltrene.
Tag 1- Tekst fra NSS.
Tag2- Plass til personlig hilsen.

 Baksiden.



Recipe
Ink: StazOn- Jet Black and Timber Brown,
Distress ink- Vintage photo and Walnut stain
Sentiment: NSS, Stempelglede (Carte Postale)
Papers: Bazill- kraft and green card stock, 
coffee filter,
Pattern paper- Pion design- Till Far
Tools: Crop-a-dile
Embellishment: WOC- flowers, Tim Holtz- filmstrip, TH- adage ticket, 
TH-Ballchain, charm, safety pins, buttons, eyelets


Deltar i denne utfordringen
Card and Scrap- Bruk knapper


Ha en herlig søndag!
Klem, June

7 kommentarer:

  1. Wauw, hvor et lækkert herrekort.
    1000 tak fordi du deltager i vores udfordring på Card and Scrap :)

    SvarSlett
  2. kjempe stilig bruk av kaffefilter-pose.Kortet ble tøft,bra pynta.
    klem Synnøve

    SvarSlett
  3. Oj - imponerende! Det er ikke så lett å lage herrekort, og her har du pyntet flere sider! Og så lekkert som det ble. Herlige papirer og det ble lekkert med alle knappene :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  4. Kjempe fint, har og dei manne arkene, men vil liksom spare de litt, fordi de er så fine :)

    tone

    SvarSlett
  5. Lekkert kaffifilter kort...
    Lekre detaljer, ogh flotte papirer.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  6. Hei. Alltid morsomt å se variasjoner av herrekort, og dette her var kjempelekkert. Har lyst til å se mer av det du lager, og legger meg inn som følger av bloggen din. Hilsen fra Britt May

    SvarSlett
  7. Jøss så stilig! Du fortsetter å imponere og inspirere meg. Eg hae derfor en award til deg i min blogg. Håper du vil godta den <3 Klem
    Maria

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på.