søndag 8. april 2012

Cornflower Blue

 I dag har jeg et rosa kort å vise.
Jeg har brukt nydelig motiv fra Sweet Pea,
tekst fra North Star Stamps og blomster fra WOC.






Recipe
Size: 15x15 cm
Folding: Regular
Ink: Archival Ink- Jet Black, StazOn- Timber Brown,
Distress  Ink- Vintage photo
Stamp: Sweet Pea- Karen Middleton´s Cornflower Blue
Sentiment: NSS
Medium: Distress Ink, reinkers
Papers: Bazill- pink and vanilla cardstock,
Canson 300 g watercolorpaper,
Pattern paper- Pion design
Tools: Memory Box-  Catalina Border, Magnolia DooHickey- swirl
Embellishment: WOC- flowers, lace, seam binding ribbon, cheesecloth


I´m entering my card into these challenges
CLP Challenge- Sketch
Anything Goes Challenge- Anything Goes 


Ha en fin dag!

6 kommentarer:

  1. Kortene dine er så nydelige i sine sarte herlige farger. Flott motiv du har brukt. Blomstene gir skikkelig vårstemning :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  2. Nydeligt June :)
    Kjempe lekert.

    SvarSlett
  3. This is just gorgeous,love the image.Thanks for sharing this with us at Anything Goes.xxx

    SvarSlett
  4. Et fantastisk nydeligt kort,så fint motiv og oppsett.klem Synnøve

    SvarSlett
  5. Lekkert kort:)
    Nydelig motiv og lekre detaljer:)
    God klem

    SvarSlett
  6. Tusen takk for super-fine kortet eg fekk til konfirmasjonen min :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på.