fredag 4. februar 2011

Bursdagskort

Endelig fredag og ny utfordring hos sukkersøtt. Kan tro jeg ble overrasket da jeg oppdaget at jeg er vinneren av forrige ukens utfordring!! Jippi!! Nå ble jeg utrolig glad!!!
Gleder meg til å sette i gang med denne ukens utfordring hos sukkersøttt!





Her er et bursdagskort jeg har laget til ukens utfordring hos StampARTic



Motivet er denne gangen også fra WoJ- Willow dressing up.
 Jeg er utrolig begeistret for disse stemplene!



Nærbilde



Mønsterarkene og hjertet er fra Pion.
Alle arkene er svertet med Walnut Stain.
Pyntet med blonde, granbar, blomsterbær, blomster og perler.
 Deler av motivet og blomstene er påført Stickles Star Dust.


Tusen takk for at du kikket innom bloggen min!
Ha en super fin helg!


1 kommentar:

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på.