fredag 4. oktober 2013

Julekort og heklet snømann

Her har det jammen meg vært scrappetørke lenge! 
Håper virkelig at det er over for scrapping er jo så gøy!

Jeg har et julekort og en heklet snømann å vise frem.

Jeg har dekorert en papirpose med herlige mønster- og utklippsark fra Bildmålarna.
Arkene er svertet med walnut stain og sydd med symaskin.
Jeg har pyntet med seambinding bånd, bjeller og kakeserviett.
Under motivet har jeg brukt gesso og glitter fra TH.

Tekst fra Kort & Godt.


Deltar med kortet i denne utfordringen



Takk for besøket!
Klem, June

4 kommentarer:

  1. Så søt den heklede snømannen ble.
    Nydelig kort, med den flotte punch kanten du har brukt

    SvarSlett
  2. Helt herlig den snømannen, kortet erLEKKERT,på både utsiden og innsiden.Du pynter så kjempefint.Klem Synnøve

    SvarSlett
  3. Et kjempeflott kort du har laget her. Og den snømannen var jo helt nydelig.
    Takk for at du deltar hos NSHK.
    Klem fra Jeanett

    SvarSlett
  4. Flott kort, med herlig designpapir.
    Takk for at du deltar hos Nordsalten hobbyklubb!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på.