lørdag 5. mai 2012

Layout


Jeg fikk en bestilling på layout til konfirmant og dette ble resultatet.

Jeg ble så inspirert av Anne sine vakre layouter og skisse,
skissen har jeg fulgt og med disse lekre mønsterarkene fra Pion
 -og bilde av nydelig konfirmant, var det en fryd å lage LO.


Nærbilde av pynt.
Jeg har brukt blomster fra WOC, store blomster fra Prima, metallblad, osteklut,
 seambinding bånd, blonde og MS punch.
Kakeservietten er stanset ut med dies fra Marianne design.


Bilde av konfirmanten.
Langs kantene på bildet har jeg brukt en pusseklosse fra
Making Memories.




De store bokstavene har jeg stanset ut med Tim Holtz sitt alfabet dies på kartong,
deretter har jeg påført hvit akrylmaling og svertet bokstavene (og arkene)
med vintage photo.
De små bokstavene har jeg klippet ut fra et Pion ark.





Deltar med denne layouten i disse utfordringene

Pion Design- skisse til LO
Card and Scrap- Bruk metallpynt
Nordsalten Hobbyklubb- Flower Power


Ønsker dere en herlig helg!

9 kommentarer:

  1. For en lekker LO...
    Og ja, det er lett å bli inspirert av Anne sine fortryllende kreasjoner, men denne var jammen flott den og...
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  2. Dette var aldeles nydelig!
    Lekre farger og vakkert pyntet:)
    Takk for at du deltar på Card and Scrap sin utfordring.
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  3. Wow! Denne var nydelig! Lekre, harmoniske farger, flott oppsett og fint dekorert! Takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb!
    ~Karen Elise~

    SvarSlett
  4. Ååå så nydelig LO ♥
    Flotte detaljer og herlig bilde ♥
    Takk for at du deltar hos Pion Desing Spring Challenge.
    Klem, Anne

    SvarSlett
  5. Nydeligt ,så flott pynta og fine farger.Har en award til deg i bloggen min,fint hvis du vil ha den.Klem Synnøve

    SvarSlett
  6. Tusen ,tusen takk for ein kjempe flott album til konfirmanten min :-) Den var bare heilt nydelig.Super fornøyd heile gjengen.Stor klem fra meg :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på.