fredag 30. mars 2012

Julekort

Her  er et julekort jeg har laget. 
Målet mitt er å lage 3 julekort i måneden 
slik at jeg er ferdig med kortene i god tid før jul.

 Kortet er et criss cross kort og jeg
 har brukt motiv fra Bildmålarna. Disse 
motivene er bare så skjønne!
Motivet er fargelagt med Distress Ink, reinkers.
Deretter har jeg embosset motivet 3 ganger med klart embossingpulver,
lagt motivet i frysen (ca en time) og "knekket" litt på det.



Recipe
Size: 15x15 cm
Folding: Criss Cross Card
Ink: Archival Ink- Jet Black, StazOn- Timber Brown,
Versamark Watermark, Distress Ink- Walnut Stain
Stamp: Bildmålarna- Waiting for Santa
Sentiment: Kort&Godt
Medium: Distress Ink, reinkers
Papers: Bazill- brown and vanilla cardstock,
Canson 300 g watercolorpaper,
Pattern Paper- Maja Design
Tools: Spellbinders- classic oval large + lacey oval, Spellbinders- banner , Magnolia DooHickey, MS punch- Snowflake Aspen
Embellishment: Flowers, charm
Other: Crackle paint picket fence, Inkido- klart embossingpulver


Deltar med dette kortet i Hjertebodens Juleblogg

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Motivene fra Bildmålarna er så søte og fine! Jeg må innrømme at jeg finner veldig lite inspirasjon til å lage julekort på denne tiden av året, all honnør til deg som klarer det :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  2. Dette var nydelig June, så kul effekt med motivet, vips så måtte eg vist ut å kjøpa klart embossing pulver . . . . Vett du ka, eg fant det plast lokket ditt, som skal ligge oppå de TH kjedene dine. Så viss du savne det, så vett du kor henne det er.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på.