lørdag 24. september 2011

Dekorert eske


Har dekorert en eske etter Wenche sin mal.
Malen hennes finner du her.
Ved å dekorere esken har jeg først limt på 
alle elementene jeg ønsket å ha på:

Tapetstrie, Tim Holtz dies, eyelets, perler, 
bokstaver, kjetting og diverse annen pynt.


Deretter la jeg metalltape (fås kjøpt hos Bitema)
på hele esken. 
Har så gått over med pregeverktøy og da kommer alle detaljene frem.

Merket at det er en stor fordel at pynten ikke er for tykk!
Da er det veldig lett for å komme hull i metalltapen
 når du preger, må så legge på ny tape og prege på nytt-
gjerne flere ganger.

Har påført liquid pearls på skjøtene av metalltapen
enkelte plasser.
Lot liquid pearlsen tørke og
malte med svart akrylmaling og kobber fra Panduro.
Flere bilder



Innsiden av lokket.

Dekorerte også innsiden med mønsterpapir i bunn
 og metalltape langs kantene. Har malt med svart 
akrylmaling oppå aluminiumstapen, sløyfet kobber her.
Eskens bunn

Har laget et hull i lokket og festet i et håndtak.
Ble veldig fornøyd med resultatet,
artig å prøve noe helt nytt!


Esken dekorerte jeg til min kjære og
han ble utrolig glad:-)
 Han har lovet å bygge hobbyrom til meg når vi får oss hus,
- gleder meg masse!


Ha en fin lørdag!




2 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅ så tøff den ble. Holder på med et prosjekt eg og, men begynte bare med en tagg, men er ikkje ferdig med bak siden ennå.

    SvarSlett
  2. Såååååå stilige June, forstår godt at det var mye arbeid. Heldige han så fekk den ihvertfall:))Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på.