torsdag 24. mars 2011

Bursdagskort



Har endelig fått kost meg med hobbyen igjen og laget dette kortet.



 Motivet Cool Oakley fra Whiff of Joy er stemplet på 300 g akvarellpapir og malt med distress reinkers.
Har brukt Grunge Corner fra Stempelglede i hjørnene på motivet.

Distress reinkers brukt:

Ansikt: tattered rose, tea dye, aged mahogny
Hår: antique linen, vintage photo
Klær:  black soot, faded jeans
Sko: walnut stain
weathered wood er brukt rundt motivet



 


 Innsiden av kortet. 
Samme oppsett som forsiden.


 Kortet er til kjæresten som fyller år,
så da ville jeg ha med et mini motiv av Henry Hugging Heart Fra WoJ.

Distress reinkers brukt på stempelmotivet:
 black soot, aged mahogny, worn lipstick og weathered wood.
Hjertet er blitt påført Glossy Accent.





 Bakside med personlig stempel.




Har brukt mønsterark fra My Mind´s Eye og Papirdesign.
Alle arkene er svertet med Walnut Stain.
Filmstripe og tickets fra Tim Holltz.
Bølgepapp fra hjerteboden, charms (fly, 3Dfly, bil og helikoter) fra kuttut.
Blomstene er trykket ut med punch og fått på perler.


Tusen takk for at du er innom bloggen min og kikker!
Ha en flott dag!

Klem


1 kommentar:

  1. Kjempefint kort du har laget til kjæresten din:)
    Så fin sammensetning av farger, og så likte jeg lille Henry veldig godt:)))
    Klem May Brit

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på.