mandag 28. mai 2012

Letters and Roses

Jeg har laget et kort til min skjønne niese.
Her har jeg brukt motiv fra Bildmålarna "letters and roses".

Kjempesøtt motiv som er fargelagt med distress ink, reinkers.
Jeg har påført Stickles stardust på blomstene.

Nydelige mønterark fra Maja design,
teksten er fra North Star Stamps.

Pynet med blonde, blomster, osteklut, Magnolia DooHickey (swirl),
og sommerfugler ( MS monarch butterfly).


Deltar i disse utfordringene
Deep Ocean- swirls
WOC- Bingo (blue, flowers, glitter)

Ha en herlig dag!

4 kommentarer:

  1. Kjempenydelig blonde, sommerfugler og papirer du har brukt her! Og såå søtt motiv :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  2. June, what a gorgeous creation!!!! Those papers are amazing and your coloring is out of this world!!! Love it!
    Hugs, Dena

    SvarSlett
  3. Så nydelig :)) Takk for at du er med på WOC sin utfordring denne uka ♥

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på.