onsdag 25. januar 2012

Grønt kort

I dag har jeg et grønt vår/sommer kort å vise.
Har laget endel julekort i det siste og
nå var det gøy å lage et kort i vårlig farger.
Jeg har brukt vakkert mønsterark fra Pion. Ofte foretrekker jeg å ha
 flere lag med mønsterark, men her hadde jeg ikke hjerte til at dette 
nydelige arket ikke skulle vises frem.


Stempelet er fra Belles´n Whistles og heter Fairy Dance.
Rundt motivet har jeg stemplet med swirl fra Stempelglede- 
Vintage Garden, har også hatt litt liquid pearls på. Stickles stardust er også påført.

Innside med tekst fra North Star Stamps.

Arkene er svertet med walnut stain og sydd med symaskin.
Har pyntet med blomster (retro flower punch) med perler,
swirl og blader (Magnolia), sommerfugler (MS punch) og osteklut.





Recipe
Size: 15x15 cm
Folding: Regular
Ink: StazOn- Jet Black and Timber Brown,
Distress ink- Walnut stain
Stamp: Belles´n Whistles- Fairy Dance,
Stempleglede- Vintage Garden (swirl)
Sentiment: NSS
Medium: Distress ink, reinkers
Papers: Bazill- vanilla and green cardstock, Canson 300 g watercolorpaper,
Pattern paper- Pion design
Tools:  Spellbinders-petite classic oval large + scalloped,
Magnolia Dookickey (swirl + leaves), Punch retro flower,
MS punch- monarch butterfly, sewingmachine
Embellishment: Kort&Godt pearls, cheesecloth
Other:  Stickles Stardust, Crackle accent, Liquid pearls white opal


Entering my card into these challenges
Sketchy Colors- green, beige and creme
Kort O Mania- søtt som sukker
WOC- Creature Comforts


Tusen takk for alle kommentarer som blir lagt igjen.
Det setter jeg stor pris på!
Klem, June

10 kommentarer:

  1. Så lekkert kort med disse flotte Pion papirene!
    Mine favoritt papirer! :-)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. For et aldeles nyydelig kort! Herlig fargesammensetting og såå lekkert motiv. Det ble kjempefint med sommerfuglene og swirlen :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  3. Kjempeflott kort.
    Nydelig motiv og papirer.
    Takk for at du er med på fargeutfordringen til SC denne uken..
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  4. så lekkert,nydeligt papir og motiv.
    klem Synnøve

    SvarSlett
  5. Så nydelig kort! Papirene er jo bare rålekre! :)

    SvarSlett
  6. Hei vennen:)) Så mye lekkert i bloggen din:) Albumet er jo bare rålekkert og vil nok bli liftet;)) Skal lage et kort til min mor som blir 80 så da tenker jeg det blir noe lignende:))
    Kjempe flotte julekort og dete grønne kortet var nydelig:))
    Ha en flott helg!! God klem

    SvarSlett
  7. Lekkert kort med hærlige kombinasjoner :D

    Smil fra Sandra :)

    SvarSlett
  8. Very pretty card! Love the papers!
    Thanks for joining the WOC Challenge!
    Hugs, Dena

    SvarSlett
  9. Så fint. Tak fordi du deltager hos Kort O mania

    SvarSlett
  10. eeeelsker grønt på kort! nyyyydelig kontrast med hvit! herlig og søtt kort :D
    takk for at du deltok på vår utfordring 55 hos kort o mania!
    klem fra linda s l

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på.