fredag 4. mars 2011

Tagbok



Har laget en tagbok etter tutorial av Camilla.








Har brukt lekre mønsterark fra Inkido.
 Motivene er fra Whiff of Joy og malt med distress reinkers på 300 grams akvarellpapir.
Hadde liggende flere motiver som er malt tidligere så det var kjekt å få tatt dem i bruk.



 Innsiden av kortet med selvlagde tag.



Nærbilder av innsiden.










Har brukt Tim Holtz kantskrape på arkene.
 Arkene er også svertet med vintage photo og walnut stain.
Filmstripen er fra Tim Holtz.
Pyntet med charm, perler og blomster.
 Borderpunch fra MS.
Har sprayet kortet med Gilmmer Mist Old Lace.
Blomster og deler av motivene er blitt påført Stickles Diamond.

Utfordringer jeg deltar i med dette kortet
 Sukkersøtt
Wild Orchid Challenge


Veldig hyggelig at du er innom bloggen min og kikker:-)

Ha en flott helg!


4 kommentarer:

  1. For en lekker og gjennomført tag-bok, mange nydelige motiver og kjempeflott pyntet!
    Tusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne uken:)
    Klem fra Lene:)

    SvarSlett
  2. Så fin denne var!! Så flott fargeblanding, og fine motiver inni:)
    Klem May Brit:)

    SvarSlett
  3. Oi, oi. Dette tror jeg må være en av de lekreste tag-bøkene jeg noen gang har sett. Den var rett og slett nydelig. Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.
    Klem :o)

    SvarSlett
  4. Hei igjen, og tusen takk for den koselige kommentaren på bloggen min:) Jeg har tegnet bamsejenta selv, ja:) Har liksom fått dilla på å tegne mine egne motiv, og disse bamsene er noen av dem:) De kommer etter hvert som digistempel på bloggen min, til alle som vil ha dem:))

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på.