fredag 18. februar 2011

So very sweeet of you



Har laget et kort med kjempeskjønt motiv fra Sarah Kay.
 Jeg var så heldig at jeg fikk låne stempelet av min kjekke niese! Tusen takk Ida :-)


Mønsterark fra Inkido.
"So very sweet of you" teksten er fra Whiff of Joy.

 Motiv malt med DistressInk refiller.

 Nærbilde av blomster og sommerfuglcharm.

Innsiden med teksten Magi fra Stempelglede.


Har brukt borderpunch fra Martha Stewart.
Pyntet med bånd, charm, blomster, blomsterbær og perler.
Har også brukt Stickles StarDust på blomstene og deler av motivet.

Utfordringer jeg deltar i med dette kortet er


Takk for at du tittet i bloggen min!
Ha en kanonbra helg!


10 kommentarer:

  1. Så fantastisk nydelig kort du har laget. Motivet er jo vakkert i seg selv, men fargeleggingen er helt suveren. Et gjennomført vakkert kort.
    Klem :o)

    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Måtte altså slette forrige kommentar, for den var egentlig til en annen kortblogg:)) Vet ikke helt hva som skjedde, men er nokså ny som blogger, så litt feil må en kanskje regne med. Men du lager noen kjempefine kort,og så fint du fargelegger! Håper jeg blir like flink en dag:)
    Klem fra May Brit

    SvarSlett
  4. Åh for et bedårende vakkert kort, supersøtt!!!:)
    Unni

    SvarSlett
  5. ÅÅÅÅååå såååå lekkert!! Nydelig fargelagt og fantastisk flott kort!! WOW!!

    SvarSlett
  6. Nydelig kort! Og så fint du har pyntet innsiden av kortet ditt! Det er sjelden at jeg tar meg tid til å pynte så mye inni kortene mine, men dette var fin inspirasjon - det blir jo så lekkert! :)

    Ha en flott søndag! :)
    Klem fra Tonje

    SvarSlett
  7. såe herlig kort du har laget! motivet har du fargelagt helt nydelig! lekkre farger! Takk for du deltar hos sukkersøtt:) klem fra Ane

    SvarSlett
  8. Åh, dette var nydelig....så delikat...farger,papir,pynt og oppsett. Et herlig motiv du har brukt...nyydelig fargelagt. Ha en fin dag. :)

    SvarSlett
  9. This is amazing. Your coloing is gorgous and your flower cluster is stunning. Such an amazing card.

    Thanks for joining us at Wild Orchid Crafts for our sketch challenge!

    Hugs, Mindy

    SvarSlett
  10. Adorable!!! I love this older Sarah Kay images! Lovely colors and gorgeous details! Thanks so much for playing along with us at WOC!
    :)Kathy

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på.